top of page

Linkin Park - The Hunting Party

פינה בקטנה...


האלבום השישי של "Linkin Park" יצא ב-13 ליוני 2014, שמו של האלבום "The Hunting Party" ניתן לו מתוך המשמעות שלינקין היא הקבוצה שעורכת צייד להחזרת האנרגיה והנשמה למוסיקת הרוק. קצת קשה לנו עם המשפט ועם הסגנון הזה במיוחד לאור האלבום שיצא אחריו.


זהו האלבום הראשון מאז "Meteora" שאינו מופק ע"י מפיק העל Rick Rubin אלא ע"י Mike Shinoda ו- Brad Delson הגיטריסט. באלבום הזה הלהקה מחליטה לנטוש (לרגע) את הצלילים וההפקה האלקטרונית שאפיינו את שני אלבומיה הקודמים ולחזור לשורשיה הרוקיסטים, ליצור "אלבום רוק" כפי שמייק תיאר זאת. האלבום שימש כמעין הצהרה כנגד כל המבקרים ומביעי הדעה שלינקין מנסה להיות להקה אחרת, יותר ניתנת לעיכול ולא כמו שהיא הייתה בתחילת הדרך.


האלבום הזה, שנכתב בפחות משנה, נוצר כולו על בסיס אלתור מקומי של חברי הלהקה. אף אחד מהם לא בא עם חומר מוכן או דמואים וגם כשהם יצרו משהו יחד הוא הוקלט ועובד תוך כדי, ללא הרבה חזרות או הכנות מקדימות.



אחד האלמנטים הבולטים באלבום שמשרת את ההצהרה שהזכרנו למעלה הוא שיתוף הפעולה עם אמנים אחרים, דבר שלא קרה מעולם באלבומיה הקודמים של הלהקה. יש כאן שורה של אמנים מובילים ודומיננטיים מאוד בעולם הרוק שבאו לתת את חותמת ה-"רוק" לאלבום של "לינקין", ביניהם Page Hamilton ("Helmet"), Daron Malakian ("System Of A Down"), Rakim (ראפר ומפיק) ואחרון חביב ומשמעותי ביותר Tom Morello ("Rage Against The Machine)".


זוהי ללא ספק הצהרת כוונות !! אך בהתחשב באלבום שיצא שלוש שנים לאחר מכן "One More Light" שהוא בדיוק ההפך הגמור מהאלבום הנ"ל אנחנו לא מפסיקים לתהות מה עבר לחברי הלהקה בראש לאחר יציאת האלבום, איך השפיעה עליהם היצירה ומה הם הרגישו. כי זה הרי מטורף לחשוב שאם תיקחו מישהו שלא מכיר את הלהקה ותשמיעו לו את שני האלבומים הוא יהיה בהלם שהם שייכים לאותה להקה ולא רק זאת אלא יצאו אחד אחרי השני בהפרש של שלוש שנים.


בגלל זה מוסיקה זה דבר כל כך מדהים !!


להאזנה לאלבום ב- Spotify, Apple Music


אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בפייסבוק ו/או להירשם לאתר!!

"עימות חזיתי" - בלוג הרוק של ישראל ופודקאסט

 נהנים מהבלוג? הירשמו לקבל את הפוסט הבא ישירות למייל !!

תודה רבה על ההרשמה!

bottom of page